What school taught me

 Здравейте!

 Потънала съм в едни странни мисли... Някак си ми е носталгично, но мисля че е нормално, имайки в предвид, че докато пиша това е 14-ти Септември, и утре е "Първият учебен ден".
(не знам дали още тази вечер ще публикувам това или след няколко дни....или седмица) и за мен повече няма да има ставане рано, купуване на цветя за класната, да се видя със съучениците ми, с които не съм се виждала почти цяло лято... (но ще има "Първи учебен ден в университета" пък :D)

 Рефлектирайки върху всички тези 12 години, прекарани с различни хора, чудя се какво научих от училището, гимназията и изобщо цялото преживяване, какви уроци ми даде за да започна така нареченият "ЖИВОТ". Радвам се че успях да запазя приятелството си с няколко човека, още от детската градина, с някои от 1ви клас, с някои от 5ти клас, с някои с които се срещнах по-късно. Благодарна съм на тези които ми казват истината в очите, независимо дали ще ми хареса или не. В крайна сметка това има значение и едни от най-важните уроци се научават с помощта на най-добрите приятели!

 Допускала съм грешки, някои по-лоши от други. Но те ме правят такава каквато съм днес. Ще изброя нещата, които осъзнах след дълги чудения, въпросителни в главата си, и дъъълги размисли, които започват с "Какво щеше да стане ако..?"
Та, стига толкова с драматичните уводи :D

1. Не се страхувай да кажеш мнението си!
2. Винаги питай, ако имаш въпрос-било то учител или приятел.
3. Внимавай на кого се доверяваш.
4. Не се страхувай да казваш "не".
5. Пробвай нови неща и се запиши в групи, които подхождат на интересите и хобитата ти (един от най-добрите начини да намериш нови приятели).
6. Храни се правилно и спортувай (или танцувай).
7. Говори истината за себе си и не се прави на какъвто не си. Хората, които те уважават и обичат И с недостатъците ти, ще останат до теб, въпреки всичко!
8. В труден момент си личи кои са истинските ти приятели.
9. Бъди сигурена в себе си и в качествата си.
10. Не се интересувай от чуждото мнение и завист.
11. Работи здраво за да постигнеш високи резултати.
12. Чети! (не говоря само за учебна литература)
13. Позволявай си от време на време да нарушаваш правилата, иначе няма да е забавно :D
14. Не приемай всичко толкова на сериозно.
15. Не приемай всичко на шега.
16. Усмихвай се! :) Стои прекрасно на всеки.
17. Организирай по приоритети и не отлагай важните неща за "утре".
18. Опит се трупа с грешки. Много грешки.
19. Очаквай неочакваното.
20. Експериментирай.
21. Споделяй с родителите си.
22. Не чакай принца на белия кон.
23. Никой не е перфектен!
24. След лошите моменти предстоят и хубави :)
25. Забавлявай се!

 Благодаря и на учителите си, които ме научиха да бъда отговорна към себе си, да отстоявам позицията си и да не се отказвам никога!
 Първият ден в университета мина доста успешно, както и първата седмица :) Други впечатления ще споделям по-нататък.


                                                                                               ххИвка

Коментари

Популярни публикации