5 Empties #4



 Здравейте,
 Това са поредните празни опаковки, знам.. Отново се насъбраха доста, и ще ви ги давам на "порции" по няколко.  Тук ще са събрани козметика и random продукти. Обмислям и други идеи за постове, но тъй като използвам бял фон със слънчева светлина (която взе да липсва напоследък) е трудно да се мотивирам и да снимам за блога.

 Стига съм се оплаквала и да продължавам по същество:

 Козметика за лице и продукти за нокти:

 1.Catrice Liquid Camouflage коректор - Това е любииимият ми коректор за под очите. На снимката виждате 4-та или 5-та поредна опаковка. Използвам най-тъмният цвят от серията 020.
Не се събира (почти) във фините линии, покривен е, издържа страшно много време и е на достъпна цена. Лошото е че свършват много бързо и трябва да следите зарежданията в дрогериите.

 2.Rimmel Matte BB cream със SPF 15 - Не мога да кажа същото нещо за този продукт обаче. Поръчах си го миналото лято от Enzo.bg, по препоръки на други потребители, но не ми допадна. Мирише доста на спирт (втората или третата съставка е Alcohol, има защо), много се разтича, няма стабилна опаковка, цветът не ми допадна и не издържа кой знае колко на лицето. Матира кожата, има известна покривност, но мисля че за зимата не е особено подходящ, понеже тогава изсушаваше доста лицето ми. Не е толкова скъп, но мисля че има и по-хубави продукти от този ценови клас.

 3.Bioderma Sebium Pore refiner - Най-добрата основа за грим, която съм ползвала. Преди това бях само с хидратиращ крем, но прибавих този продукт към рутината си и мисля че уцелих правилната комбинация. Имам го в любими продукти, там съм го похвалила обстойно и съм споменала откъде си го закупих. Сега използвам друг подобен продукт от Sebium серията, но подробности по-нататък :) 

 4.Eveline Nail therapy Diamond hard and shiny nails - Отново..Най-добрата основа, но за нокти. Това е 5-та или 6-та поредна опаковка, препоръчвала съм я на приятелки и не са имали отрицателни отзиви. Ноктите ми не са едни от най-чупливите, но определено заздравяха още повече след като започнах да го използвам. Струва около 5 лв и си заслужава всяка една стотинка. Виждала съм го дори и в супермаркети :D 

 5.Golden Rose Quick dry top coat - Любимият ми топ лак. Опитвам се да не употребявам само думите "най-добър" :D Използвам го от 2 години мисля и доста често ме питат дали съм с гел лак. А просто завършека е супер лъскав и най-важното... ноктите изсъхват значително по-бързо. Цената му е около 2,50лв и може да се намери в почти всяка дрогерия.



 Random:

 1.Velnea душ крем, с кокос и ванилия - Реших да изпробвам нещо различно от Balea. Приятно душ гелче, не е нищо особено. Мирише на кокос, не изсушава кожата, в ценови клас е колкото Balea ии..общо взето.. това е. С него и без него пак ще минете. Velnea предлагат и други аромати също. :)

 2. Avon Percieve рол-он дезодорант - Преди също съм използвала този дезодорант, мирише много хубаво. Не е и най-трайният който съм пробвала, но има и много по-зле от него. Като сложим и съставът с алуминий, нарежда се в графата с тези рол-они които не са нищо особено, но няма да изгубите нищо, ако изпробвате.

 3. Le petit Marseillais балсам за коса, с бяла глина и масло от жасмин - Балсамите на тази марка са най-любимите ми! Води се едноминутен балсам, и наистина си върши работата за това време. Прави косата ми много мека и лесна за разресване. Другият ми любим е с маслина иии още нещо. :D Взех си го на намаление, около 3-4лв. Скоро ще изпробвам и тяхна маска и ще ви споделя мнение.

 4. K Classic Care измиващ гел за лице, за суха и чувствителна кожа - Този измиващ продукт използвам за да премахвам грима си. Правя всяка вечер двойно почистване на лицето си и това е продуктът, който "разтапя" гримът ми под душа, в банята. Фактът, че това ми е третата опаковка от него, говори пределно ясно колко го харесвам :) А и е супер евтин и достъпен!

 5. Guerlain La petite Robe noire лосион за тяло - Изобщо не исках да свършва този лосион. Той беше в комплект, с парфюмът и един много удобен несесер, подарък за 18-тия ми рожден ден. Лосионът има лееки блестящи частички, но мисля че всеки такъв тип продукт си идва с тях. Ухае божествено, като парфюмът ( за мое щастие имам два от него ^.^ ) Не мога да отрека, че не е евтин. Но ако търсите подарък на приятелка, сестра, майка, мисля че няма да сбъркате. :)


 Надявам се да съм била полезна с ревютата на тези продукти. Пожелавам ви приятен и усмихнат ден!

                                                                                                         ххИвка

*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации