5 Empties #3

 Този път не успях на наблъскам десет празни опаковки, както предния път :D Старая се да съм редовна вече, щом се съберат пет. Също така не мисля да повтарям опаковките от продуктите, които си купувам постоянно, защото няма смисъл. Нека да дам кратко мнение за тези:


1. Здраве Актив шампоан с хума против пърхот (дълбоко почистващ) - Това е голямата опакова и стигна за почти три месеца употреба, имайки в предвид, че я използвахме трима човека вкъщи. Почиства добре скалпа, но след втория месец имах чувството че не ми действаше много добре. Имах повече пърхот. После го смених с друг шампоан от тяхната серия и нещата се подобриха. Като цяло не е лош и ми харесва повече от масовите марки на пазара. Мисля че цената му беше около 5 лв, с намаление.

2. Green Pharmacy масло за тяло с арганово масло и смокиня - Чудесно масло, това ми е  втората опаковка от него (двете ми бяха подарък), икономично е, подхранва много добре и мирише приятно. Но за мен има един минус обаче и повече не искам да го използвам. Още миналата година си поставих за цел да не използвам продукти с парабени, а този е един от тях. Обърнете внимание, че марката предлага "натурална козметика"..Може би не всички техни продукти са такива, но този ме разочарова със състава си, въпреки хидратиращите си свойства.

3. Lilly маслен лакочистител - Много съм тъжна за този лакочистител, защото мисля че ще го спират от производство. Силно се надявам да греша, но отдавна не съм го виждала по щандовете в Lilly. Това ми е четвърта или пета опаковка от него. Определено се включих към големия му брой фенове. Не изсушава ноктите, както обикновените лакочистители, премахва много лесно брокатен лак, голямо количество е и на цена от 1,80 лв. 

4. Catrice Prime and Fine база за сенки - Имам добро мнение за този продукт. Харесва ми опаковката, която е с апликатор. Така не се налага да бъркам вътре, както при опаковка с бурканче, и е по-хигиенично. Сенките издържат дълго време, без да се размазват и има лек телесен цвят, който е бонус за мен. Тази опаковка ми стигна за шест месеца, почти редовно използване. Цената и е около 7 лв.

5. Catrice Slim'matic молив за вежди (030 Dark) - Взех си този молив, имайки големи очаквания към него... Донякъде се оправдаха. Прецизен е, има чудесно качество, хубав цвят, който издържа дълго, хубава опаковка със spooly (четка за вежди) ии..до там. Не знам дали мина поне един месец, в който да съм го използвала. Не е икономичен изобщо. Свърши доста бързо :( Да не говорим че трябва да се внимава, защото графитът е много мъничък и крехък. Аз имах късмета да го счупя малко, но въпреки това не мисля, че това количество би стигнало за повече от месец. Цената му е около 7 лв, ако не се лъжа... Което е доста, за толкова малко количество. Щеше да ми хареса повече, ако беше малко по-евтин.

Дано съм била полезна и съм ви улеснила в изборът на някои от тези продукти. 
Пожелавам ви усмихнат ден!


                                                                                                               ххИвка



*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации