Summer bag essentials

Лятото е в разгара си, искаме да ни е леко, да ни е прохладно, излизаме през деня за по едно студено фрапе, или вечер на парти, ето защо най-подходящи за мен са малките чанти.

Обожавам ги, точно за този сезон. Удобно ми е, мога да ги нося на рамо, през рамо, имам на разположение две свободни ръце. При мен важи правилото "Имаш ли чанта, напълни я колкото можеш с най-различни глупости :D " Размерът им, в този случай, ми пречи да изтезавам рамената си и се чувствам по-добре. :) 

В днешният пост ще ви покажа тези неща, без които никога не излизам през лятото. Все пак искаме да изглеждаме добре и в същото време да носим възможно най-малко неща, а не цял козметичен несесер.


  Нека да започна с това, че всички носим телефон със себе си, така че е излишно да го споменавам, и другото важно нещо, което трябва да се носи според мен е бутилка с вода.    
 Напълно опционално е, но през големите жеги е препоръчително, да не кажа задължително за мен. Всеки който ме познава, знае че винаги нося вода със себе си, където и да отида. Ако не  се събере в малката ми чанта...е...тогава я нося в ръка. :D
 Да преминем към останалите неща:

  • малко портмоне/cardholder
Това малко нещо ще ви спести място, няма да ви тежи, лесно е за транспортиране от една чанта в друга и ви премахва излишните главоболия от ровенето из големи и тежки портмонета. На много места във Варна търсих малко портмоне със слотове за карти, но не намерих на евтини цени. Решението на този проблем е Aliexpress. Поръчах си го миналото лято и го използвам от тогава, винаги когато излизам с малка чанта, а някой път дори и с голяма, за да спестя място. Нося най-важното: лична карта, дебитна карта, карта за автобус, 2 карти за намаления в магазини, монети и банкноти.
  • ключове
Доста хора обичат да носят големи връзки с най-различни ключодържатели, много ключове от които използват само 2 или 3. Затова просто си носете най-важните за вас, сложете един ключодържател, и ще видите как рамената ви ще ви благодарят. Може и да ви звучи странно, но съм виждала майка ми колко железа носи и още не мога да си обясня как не и пречат, а тежат много.
  • слънчеви очила
Излишно е да споменавам колко важна е слънцезащитата през лятото, а и не само тогава. Не мъчете очите си и инвестирайте в хубав чифт слънчеви очила. Моите са от Lidl, имам ги от 2-3 години и ви давам уверението на специалист от оптиката, в която ходя, че слънчевите им очила са качествени. Бяха на цена от 20 лв и не е задължително да давате голяма сума, ако взимате първия си чифт. Направете голяма покупка по-нататък, когато сте сигурни че ще можете да ги опазите и няма да ги изгубите. Естествено, розовият калъф не вървеше към тях, той е от Jumbo. Много го харесвам и е компактен, а вътре си нося задължително кърпичката за почистване. Не мога да понасям когато стъклата ми са мръсни.
  • мини парфюм/Travalo
Забелязахте ли към какво клоня? Мини продукти и малки количества...като за малка чанта. :) На снимката ви показвам моето Travalo. Никога няма да съжаля че дадох 10 лв за малко шишенце за парфюм. Имам го от година и половина и от тогава живее във всяка една от чантите ми. Мога да нося абсолютно всеки парфюм, който имам, със себе си. Трябва да го пълните от време на време, но все пак е малко шишенце. Взех си го от Enzo.bg но не съм сигурна дали точно този вид го имат все още в наличност. За съжаление, другите са на по-високи цени, но няма да се разочаровате, ако си вземете. В Aliexpress се предлагат имитации, но в отделен пост ще направя сравнение дали си заслужават.

  • сухи кърпички
Нещо толкова семпло, а толкова мултифункционално. Никога един пакет не е излишен в една дамска чанта, а през жегите е животоспасяващо, ако нямате матиращи листчета под ръка.
  • продукт за устни
Това е индивидуално, но за себе си мога да кажа че никога не излизам без балсам за устни и ако съм си сложила червило, нося и него. В публикацията ми за Любими продукти за Юни и Юли ви показвам към кои червила посягам най-често през летния сезон.
  • матиращи кърпички
Още едно нещо, което е супер полезно в жегите, особено вечер, ако сте на парти. Идва момент в който трябва да се освежим и някои правят грешката да наслояват само пудра....което...не е правилно и хигиенично, освен ако не искате запушени пори. Предпочитам да попия излишното омазняване по лицето ми и чак след това да сложа пудра. Но аз не нося пудра с мен, защото листчетата матират лицето ми и ефектът е 2 в 1. Тези които използвам сега са на Beauty made easy и си ги взех от Douglas (около 6 лв). Доста са на брой и ще ви издържат дълго време. Друга хубава алтернатива са тези на Essence (4,40 лв)
  • сгъваема четка с огледало
Всяко момиче трябва да носи огледало и четка със себе си, а най-удобно е когато са комбинирани и не ви заемат никакво място. Дори да съм с вързана коса, винаги нося със себе си сгъваема четка, защото никога не се знае...дали искам да пусна косата си, или просто да я среша отново и да си направя кок, за да не ми е топло от опашката :D
  • дъвки
Някои обичат дъвки, някои ментови бонбони, някои лентички за свеж дъх. За мен няма значение, но е хубаво да имаме нещо ментово под ръка. Дали преди среща с гаджето или просто да се освежим. Предпочитам лентичките, за през вечерта, или за още по-малки чанти. Опаковката им е супер компактна и се намират в почти всеки супермаркет. 
  • шнола/ластик
Това зависи с каква прическа сте, но за дългокосите дами или дори за тези с къса коса е must-have за през лятото. Няма нищо по-досадно от коса, залепена за врата или челото. Няма да спорим, най-хубаво си е с прибрана коса по време на жегите.
  • дезинфекциращ гел за ръце
Последно, но не последно по важност! Всеки себеуважаващ се човек е използвал такова нещо, поне веднъж в живота си. Дори и момчетата от класа ми знаят колко е хубаво чувството да имаш чисти ръце след час по танци, прекаран в не особено чиста и прашлива зала. Дезинфекциращият гел никога не излиза от която и да е моя чанта. Използвам го заради градския транспорт, преди да започна да хапвам нещо по път, ако имам нещо лепкаво по ръцете и в още много случаи... Обичам да ми е чисто. В Lidl и Jumbo са най-евтини и имат приятни аромати.


Надявам се да съм била полезна и да съм ви дала някои идеи. Винаги можете да допълните с още неща, стига да има място във вашата чанта. 
Пожелавам ви приятен и усмихнат ден  :) 


                                                                                                 ххИвка


*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации