Monthly favorites: June and July 2017

 Добре..трябва да се организирам и да започна да пиша този тип постове навреме. Ето че пак закъснявам. Когато Юни месец приключи нямаше нищо ново което да ви покажа, но дойде и Юли и ето че се насъбраха интересни неща.




 За мое учудване имам три продукта за устни, и още три неща, различни от козметика. Интересувам се от мода и дизайн и ми се иска да пиша и по тези теми. Но снимки се правят трудно, а аз си падам малко перфекционист. За по-нататък обмислям някои lifestyle постове.

 Ще започна с козметиката. Вече сме в разгара на лятото и е много важно да използваме слънцезащитни продукти. Не само когато отиваме на плаж, ами изобщо когато излизаме навън. Така не само предпазваме кожата от вредните UVB и UVA лъчи, но и предотвратяваме появата пигментни петна и белези.



Още от миналата година бях решила да си взема оцветен слънцезащитен крем и се спрях на този на La Roche Posay Anthelios Smoothing optical blur. Моят е в розовият (по-светъл) цвят и естествено е със SPF 50. Купих го на намаление от аптека Subra. Тази година много марки представят такъв тип продукти и имате голям избор.
 Този крем ми харесва защото не е тежък, макар че като излезе от опаковката ще си помислите точно обратното. Консистенцията му е гъста, изглежда доста тъмен, но се разнася лесно, бързо и се слива с цвета на кожата. Няма почти никакво покритие, по-скоро изравнява тена. Това не ми пречи, предпочитам през лятото кожата ми да има по-естествен вид. След него нанасям коректор, ако имам някоя по проблемна пъпка (което се случва винаги, хаха) и коректор под очите.



На снимката ви показвам как изглежда неразнесен и разнесен кремът. Имайте в предвид че тенът на ръката ми е по-светъл от лицето :D Издръжливостта не е най-похвалното му качество. Фиксирам го с пудра и след 4 часа кожата ми отново се омазнява. Тук на помощ ми идват матиращите кърпички или просто обикновена салфетка. Важното е че носът ми не се бели и кожата на лицето ми не е изгоряла. Нямам нови пъпки от него и не запушва порите, въпреки че има заглаждащ "blur"ефект. Съветвам ви да потърсите в различни аптеки и да го вземете на намаление, защото нормалната му цена е около 35 лв. Аз го купих за 27 лв. Продуктът е икономичен и 40 ml ще стигнат за цяло лято и дори малко след това.

Тези два месеца използвах няколко различни неща за устните си. Намирам цветовете за супер свежи и ми внасят много лятно настроение. 




 Да започнем с любимото ми червило, а то е от матовата серия на Golden Rose (в червените опаковки). Купих си го още през Май, но редът му за носене дойде чак Юни и Юли. Цветът е супер ярко розово. Не бих го нарекла коралово, по-скоро е електриково...не знам.. Ярко е :D и много ми харесва. Ще го видите на swatch-овете. Супер е за през деня, да внесе малко цвят във визията ви, а за вечерта със smokey eyes е убиец. Цветът е плътен, издържа дълго време, стига да не ядете мазни храни (защото мазнината разгражда матовата формула) и се нанася още по-лесно в комбинация с молив.

 Следващото червило е на Aura Absolute Matte. То също е закупено още през Май месец, а с него бях и на бала си. Цветът е универсален, светло розов nude, но не прекалено светъл. Мисля че ще подхожда на много момичета. От към издръжливост...има още какво да се желае, но в никакъв случай не е лошо. Искаше ми се да си бях взела от моливите за устни на Impala, защото те са супер трайни. Нанасям молив на Essence под него, а той не е много издръжлив. Има нужда да се изчака малко докато изсъхне напълно, но след това издържа сигурни 2 часа...стига да не ядете. Подхожда на всякакъв вид грим и на много цветни комбинации.

 Бях си казала че няма да си купувам повече Maybelline Baby lips, но тук не съм виновна аз :D Този балсам е от тяхната Electro серия, и по-специално.."откраднах" го от сестра ми. Беше и подарък, но тя не носи грим, дори и такива цветни балсами за устни. За мен не са нищо особено, а всички бяха луднали по тях. Съставът им не е един от най-добрите, не са кой знае колко хидратиращи. Има и по-добри марки на пазара. Любимате са ми на Balea, но нека се върна на този. Има приятен "електриков" цвят. Електриково розово изглежда в гилзата, но на устните придава хубав отенък. Мирише приятно също така. Както всеки балсам, има нужда да се нанася често, но пък нямате нужда от огледало. Нося го в онези "busy days" в които нямам много време да отида до тоалетна да си подновя червилото или пък знам че ще ходя да ям някъде, или просто съм излязла за малко из квартала. Просто за да имам нещо на устните, без да ми се налага да слагам червило. 



* Golden Rose Velvet Matte- около 4-5 лв (взех го намалено на 2,80 лв)
* Aura Absolute Matte- 8,35 лв
* Maybelline Baby lips- около 4-5 лв

Продуктите може да намерите в почти всяка дрогерия Lilly или Елитис.

Споменах нещо за моливите на Impala... и няма да спра да ги хваля, докато не изредя всички които имам. Издръжливи са и са на нищожни цени, (2-3 лв) за такова качество. Този който ще ви покажа е от техните "силиконови" моливи. Аз си го взех в черен цвят, който едвам намерих. Имат и кобалтово син, който мноооого искам, но в Елитис в който ги намерих почти всички бяха изчерпани. Има защо! Хубавото е че могат да се поръчат и от сайта им.


Цветът е ултра, мега черен, а аз го използвам за по-лесен и бърз начин да си направя опушен грим. Нанасям малко в основата на миглите и го опушвам или с гъбичката, която си е към молива, или с онези малки китайски апликаторчета за сенки (които идват в почти всяка евтина палитра). Ако имам нужда, нанасям повторно за да задълбоча цвета. По-добре не го слагайте във водната линия, защото там не е водоустойчив. Не се размазва и седи непокътнат, ако е върху клепача. Графитът е много мек и няма нужда да се натиска за да се нанесе. Доста бързо set-ва, затова първо работете върху едното око, след това върху другото. Цената на този мисля че беше около 3,70 лв.




 Преминаваме към другите неща, йейй!
 Казах си че това лято ще започна да нося повече златисти акценти. Дали ще са част от грима ми или дрехи, аксесоари, за тези два месеца нося няколко неща, почти постоянно, и не ми писва от тях.


 Търсих си ниски сандали, в кафяв цвят. Обожавам кафява кожа върху обувки, чанти, колани и други аксесоари. Тези са от Pilini. Супер удобни са, нося ги през деня най-често и почти всеки път като ми се налага да излизам. Дизайнът им е семпъл, но аз харесвам точно такива сандали. Съчетават се с много неща, а златния акцент им ги прави малко по-закачливи за окото (малко се отразяват и от слънцето :D) Изкуствена кожа са, но са добро качество за цената си от 25 лв. Както повечето обувки, имат месец гаранция от датата на закупуване. 



Следващото златно нещо, което започнах да нося често, макар и от скоро, е това колие. Не е имитация и да си призная, беше ме страх да го нося..до сега. Подарък ми е от баба и го имам от доста време. Стои много красиво и нежно. Не е дълга верижка, но е плоска. Светлината прави така че да се отразява на някои места и изглежда супер стилно. Дори с обикновена бяла тениска или с тъмен вечерен топ, съчетава се с всичко. Нямам представа от къде е, но предполагам, че е купено от една от многото бижутерии във Варна.



 Последният ми любим аксесоар е това дълго колие. От къде е..ами..направих го сама преди 3 години. Сменяла съм единствено верижката, защото предишната се захаби, понеже е имитационна бижутерия. Започнах да правя бижута когато завърших 8-9 клас и с годините се усъвършенствам. Обмислям идеята да ги продавам, но страницата във Facebook си стои все така непубликувана и с няколко снимки в нея. Все още не знам откъде и как да започна. Но да се върна на колието. Освен по-късите верижки ми допадат и дългите. Слагат се лесно, и стоят много небрежно. Това ми е любимо заради естествените камъни. Нарочно го направих с разноцветни и се съчетава с почти всичко.

 Надявам се постът да ви е харесал. Ще включвам и по-различни неща занапред, било то аксесоари или дрехи. Щом реша че всичко със страницата за бижутата е готово, ще я публикувам във Facebook. А може да я комбинирам и със страница на блога. 
 Пожелавам ви приятен и усмихнат ден!

                                                                                                           ххИвка
                                                                                  

*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации