Lollipop cosmetics brushes - ревю

Здравейте!

Време е за следващото ревю. Поръчах си двете четки поради същата причина, заради която си взех и тези на Royal&Langnickel. След почти едномесечно чудене, накрая дръпнах спусъка и не съжалявам. Не съм напълно сигурна дали Lollipop cosmetics предлагат "професионална" козметика и четки, но да приемем че е така.



Исках хубава buffer четка за фон дьо тен, кремообразни и течни продукти за лице, която да е по-евтина версия на тази на Real Techniques. Също така нямах подходяща четка за контуриране на лицето и просто реших да поръчам двете от едно и също място. Прочетох и изгледах няколко публикации свързани с Lollipop, на една от любимите ми блогърки, Снежи.

Настъпи Април, а с него великденските промоции и уцелих най-подходящото време да си ги поръчам от сайта им. Доставката се извърши със Speedy и не беше толкова бърза, както твърдяха, но...Четките са убиец! Ако мога така да се изразя :D Пристигнаха в тази хартиена торбичка, която използвам за част от фона на снимките. Всяка беше опакована отделно в найлонова торбичка. Buffer четката има протектор (brush guard), а тази за контуриране-не. Използвам ги вече пети месец, почти ежедневно. Свършиха ми чудесна работа и за бала.
Ще ви покажа всяка поотделно, като започнем с по-често използваната:


302 Round Buffer - Преди тази четка бях изпробвала класическата "бояджийска" четка за ФДТ и козметични гъбки. Тази няма равна! На пръв поглед си казах че не е толкова обемна, колкото си представях, какво ли ще и харесам...Знаете приказката "Не съдете книгата по корицата." Бях приятно изненадана колко бързо се преля BB кремът, и колко естествено стои върху лицето ми. След няколко дни я изпробвах с фон дьо тен, а резултатът беше още по-добър!





Първо нанасям с пръсти от продукта върху лицето си, а след това разнасям и преливам с четката. Пера я на 2-3 използвания, защото отнася ли се до хигиената на лицето ми..аз съм стриктна, защото не искам още пъпки. Нито един косъм не е паднал за тези пет месеца употреба. Четката е изработена от синтетични Taklon влакна, има заоблена форма и косъмчетата са поставени нагъсто. От марката предлагат различни варианти на buffer четки. Вие преценете коя ще ви свърши най-добра работа. Цената и е 14 лв. 



Face Contour - Мога да направя база за сравнение с предишната четка, с която се опитвах да контурирам лицето си и не се получаваше. Аз използвах не толкова добър продукт, и ефектът беше на "бронзиране" на лицето, а не на подчертаване и имитиране на сянка върху скулата. Продуктите които използвам за двете цели можете да видите тук. Щом си взех тази четка, усетих и видях разликата. Останах приятно изненадана. Четката на Lollipop е с подходяща форма и улавя идеално скулата. Също така е достатъчно пухкава за да може лесно да се прелее прахообразния продукт.



Изработена е от естествени влакна (кози косъм), което за мен е малък минус. Четката се скуби малко, когато се пере и има една специфична миризма...която не ми допада толкова. Но не е чак толкова натрапчива, може би аз съм свикнала вече. Мека е, косъмчетата не драскат. Цената и е 15 лв.

Надявам се да съм била полезна с това ревю. Няма да съжалявате ако си поръчате тези две четки. Стига да ги ползвате ежедневно, мисля че доста бързо ще си избият парите. 
Пожелавам ви лек и слънчев ден! 


                                                                                                       xxИвка


*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации