Royal&Langnickel MODA™ Beautiful eyes Makeup brushes - ревю


  Здравейте, ето и следващият пост :)


  Както споменах, бях се заела със задачата да се гримирам сама за абитуриентския ми бал. Реших да го направя, защото мисля че не беше нужно да давам още 50 лв. (приблизително) за професионален грим, който дори не знаех дали ще ми хареса. А и не е като да не знам нищо за гримирането. От миналата година интересът ми в тази област се засили ии..ето ме сега, тук, споделяйки ви моето непрофесионално мнение. 
 Това което направих е да инвестирам в "инструментите" ми, тоест четките. Да, дадох  малко повече от 50 лв. за тях, но сега продължавам да си ги използвам с удоволствие. 

 Днес ще ви направя ревю на първите четки, които си купих преди 3 месеца. Реших да бъдат подарък за рождения ми ден, от мен, за мен :D Разглеждах доста сайта на Enzo.bg и попаднах на марката Royal&Langnickel. Поръчах си комплект с четки за очи, защото вкъщи имах само 2 такива. Серията се казва MODA™, Beautiful eyes и се предлагат в различни цветове-розово, лилаво, бяло и черно. Аз си ги избрах в класическото черно. Пристигат в пластмасова здрава опаковка, в много удобен калъф за пътуване. Това за мен е най-изгодният комплект в съотношение цена-количество и качество. Взех ги намалени на 30лв. Сега цената им е 35лв. А за качеството няма спор! Четките са изключително меки, стабилни, усещат се леки и удобни в ръката, с идеална големина на косъмчетата за моите по-малки очи.





 Съхнат много бързо, защото са направени от синтетични материали и запазват формата си. Нито един косъм не е паднал от тях за тези 3-4 месеца редовна употреба. Четките са веган, така че абсолютно всеки може да си ги използва без никакви притеснения. Можете да проверите и в сайта им тук. Имам си 2-3 фаворита, които ще покажа първи на снимките по-долу. Не съм използвала всички постоянно, просто защото не си правя толкова разнообразен грим. Бавно, но славно започвам да експериментирам :)
Ще ви ги покажа по-отблизо и под всяка снимка ще напиша впечатленията ми.



  • Crease/Smudge - Това е най-любимата ми четка в целия комплект. Харесва ми именно защото е двойна, а четката за преливане (Crease) е идеална за моите очи. За пореден път казвам...те не са големи :D Но "you've gotta work with what you've got". Smudge четката я използвам със същия цвят сенки за сгъвката, но ги поставям в основата на долните мигли и по този начин се балансира визията.

  • Shader - Втората ми любима четка. Когато се гримирам, първо хващам тази и четката за преливане. Тези двете са ми must-have! Shader четката я използвам за поставяне на цвят на клепача и във вътрешната му част, за хайлайтър под веждата, на скулите, по продължението на носа и над горната устна. 

  • Smokey eye - Използвам тази четка най-вече когато си правя вечерен грим и искам да поставя по-тъмен цвят във външния край на окото. Помага за направата на опушен грим, ползвала съм я и за разнасяне на кремообразен молив, но предпочитам да я използвам със сенки. Мекичка е, както всички останали четки за сенки в комплекта, но тази е тип "молив" и косъмчетата са поставени по-нагъсто.

  • Angle eye shadow - Това е една от най-малко използваните ми четки. Не защото не е хубава, напротив. Просто ме мързи да я използвам :D А аз и намирам различно предназначение от това, което е написано на нея. Използвам я за контуриране на носа си. Използвам...е силно казано, по-скоро го правя, когато не ме мързи да отделям още 30 секунди за тази "жизненоважна" стъпка в грима си. Мисля да я използвам и за сенки, но все още не ми е ясно на коя част на окото ми ще свърши най-добра работа. Малко по-големичка е от останалите четки в комплекта, пухкава е, има скосена форма и точно за това е идеална за контура на по-малки части на лицето (като носа).

  • Brow - Това е класическа скосена четка за попълване на вежди или за поставяне на очна линия. Очната линия, която имам в бурканче няма особено хубава консистенция и тази четка не се погажда с нея. Но пък съм пробвала с тъмни сенки, за да си попълня веждите с нея и този вариант ми допада повече. Става и за опушване на основата на миглите със сенки или с молив.

  • Comb/Lash - Това е последното, но задължително нещо в един комплект за четки за грим. И бонусът е, че е комбинирано. Почти не съм използвала spooly-то, защото си имам друго. Просто чакам на сегашното ми да му дойде времето за изхвърляне и след това ще си използвам това. Да си призная, не съм изпробвала гребенчето за мигли, но пък кой знае кога ще ми се случи да ми се сплъстят миглите от спиралата :D Отново, качеството е доста добро, усеща се леко в ръката, но е стабилно.
 И така, ето ви всичките седем четки в комплекта. Седем, защото едната е двойна. Горещо препоръчвам на момичетата, които сега навлизат в гримирането и искат хубав Starter kit. Ако имате въпроси, пишете ми в коментарите.
 Пожелавам ви лек и усмихнат ден! :) 

                                                                                                         xxИвка 


*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации