5 Empties (and more) #2


 Здравейте! 

 Вторият пост от тази поредица е тук, само чее...докато се насъберат пет празни опаковки, изведнъж станаха повече от десет :D Бях малко заета покрай кандидатстването в университета, но ме приеха, всичко мина добре. 
 Ще разделя продуктите на две категории: грижа за кожата ии..разни други. Нека да започваме:



1. Biotrade Acne out:
-сапун- това е първата стъпка от почистването на лицето ми сутрин (и вечер, в зависимост дали съм с грим или не). Имайте в предвид че изсушава доста, затова е подходящ за хора с мазна или комбинирана към мазна кожа. Съдържа млечна и салицилова киселина и дезинфекцира много добре. Не ми щипе, използвам го както върху лицето си, така и на раменете и гърба си с помощта на четка. Избягвайте зоната около очите все пак. Това е опаковката от втория ми сапун, бъдете сигурни че ми е голям фаворит! 
-матиращ тоник- преминаваме към втората стъпка след сапуна (тук присъства и мицеларна вода, ако съм носила грим) Изпомпвам 1-2 пъти върху памучно тампонче и нанасям САМО върху зоните където имам активни пъпки или по-големи белези. Използвам го и на раменете също. 
-хидратиращ крем- това е последната стъпка. В случая, той вдъхва "живот" на вече изсушената ми от сапунът и тоника кожа. Използвам помпичка и половина за да ми стигне за цялото лице. Мисля че за зимата ще е особено подходящ. За през лятото ми идва леко тежичък, но продължавам да го използвам в умерени количества. 

 Искам да вметна, че трите продукта са доста икономични. Стигнаха ми за почти 3 месеца. Най-бързо се изхаби матиращият тоник, а кремът най-бавно. Включила съм продуктите в публикацията за Любими продукти за Май 2017. Там съм написала и цените. Мислех си да направя отделно ревю на тази серия, но по-скоро обмислям пост за "грижа за кожата".

2. Bioderma Sebium, почистващ гел- продуктът беше част от един комплект, който си взех заради Pore Refiner-a. Нямаше какво да губя, а и ми излезе почти безплатно, защото взех два продукта на цената на един :D Гелът не е нищо особено, подходящ е за хора с мазна и смесена кожа, и с не чак толкова тежко акне. Аз го използвах първоначално по предназначението му, преди да открия сапунът на Acne out. След това премахвах гримът си с него и после следваше стъпката със сапуна. Не мисля че има голям смисъл да се дават толкова пари. Редовната цена на тази опаковка от по 200 ml e около 25 лв. По добре си вземете по-малка опаковка, за да прецените дали ще ви хареса или го намерете комплект на Bioderma в комбинация с друг техен продукт.

3. Rivana масло от шипка- един дооста забравен, но обичан от мен продукт. Из много блогове четох, че маслото от шипка избистря кожата, премахва белези, намалява акне и е некомедогенно. Това е вярно. В краят на миналата година си го купих, изхабих една опаковка и това е втората, която е непривършена. Използвах го през есента и зимата, вечер, вместо крем за лице. Има горепопосочените ефекти, също така хидратира кожата. Спрях да го използвам, защото наближаваше пролет, (пролетта във Варна беше само Април и Май месец :D) чудех се каква по-лека и не толкова мазна алтернатива да му измисля. Тогава започнах да използвам и Acne out и забравих за него. Една опаковка от по 30ml ми стигна за почти 2 месеца употреба. Използвах го в това шишенце, защото има пипетка. Оригиналното е с капкомер, но не ми е удобен.


4. Avene SPF 50+ слънцезащитен лосион за деца- опитах се да намеря точното наименование, но само това успях да съчиня. Чудех се дали има смисъл да го включвам в публикацията, тъй като това е мостра от 5 ml. Но кремът е доста икономичен и добих представа за него. Понеже от скоро започнах да ходя на плаж тази година, не го пробвах върху тялото си. Използвах го Юни месец, върху лицето си. Кремът предпазва, но започва да лъщи след известно време. Не са ми излизали пъпки от него, бих казала че е доста толерантен към кожата на лицето. Все пак  е предназначен за деца. Доволна съм, но имам друга слънцезащита която използвам тази година. 

5. Cien крем за крака с Urea 10% - Това е любимият ми крем за крака. Не съм използвала по-хубаво нещо, на нищожната цена от 2-3 лв. Надминава по качество доста кремове. Споменавала съм че танцувам и не бих казала, че имам най-прекрасните ходила на света. Всеки танцьор си има някой друг мазол или протъркано място (аз съм късметлийка че само с това се разминавам :D) Хубавото нещо е че е достъпен почти навсякъде в България, а именно в Lidl. Доста любими неща имам от там, и не е само храната. Отново, тук използвам втората ми опаковка от него за снимката, защото старата я разрязах на две, за да мога да го обера хубаво. Препоръчвам го с две ръце!

6. Gariner Ultra Doux, балсам за коса с масло от арган и камелия- няма най-прекрасния състав, но пък си върши добре работата. Не е много икономичен, но тук е напълно индивидуално. Аз и сестра ми сме с по-дълги и гъсти коси и имаме нужда от промишлени количества балсам. Взех го на намаление от Lilly, но иначе не бих си го закупила.

7. Essence молив за вежди, 02 dark brown- най-накрая свърших този молив. Не е лош продукт, но ми отне почти цяла година за да го изхабя...Просто ми омръзна, а и виждам че с течение на времето, доста марки измислят все по-иновативни продукти за вежди и ми се иска да пробвам и тях. Този цвят ми се струва че има топъл подтон, което не ми харесва особено. Въпреки че това е и вторият ми такъв молив, започвам да се научавам с времето кое ми харесва и каква формула. Като твърдост е добре, но не е толкова прецизен колкото ми се иска. Трябва доста често да го остря. А колкото и да го остря, той няма свършване :D Но пък за цената си от 3,30 лв. нищо не губя.

8. Essence прозрачен гел за вежди и мигли- има ли изобщо някой, който използва този гел за мигли?! Това е първият ми такъв продукт и отново...мина повече от година за да го изхабя. Първоначално си помислих че е нещо "УАУ!", но оцветените гелове на марката са доста по-добри от този. Първоначално четката нанасяше твърде много продукт и всеки път се налагаше да я "избърсвам" в гърлото на опаковката. Не задържа толкова добре косъмчетата на веждите и ефектът отминава след няколко часа. Струва по-малко от 5 лв, но по-добре си вземете от оцветените гелове за вежди на Essence.

9. La Rive Forever woman- включвам един парфюм. Ароматът според мен е по-подходящ за през зимата и есента, идва ми малко тежък за през топлите месеци, но го изхабих. Траен е и ухае доста добре, получавала съм комплименти за него..и количеството му е 90 ml, което за EDP (Eаu de parfum) не се среща често.
Трябва да знаете нещо за мен...Колкото и да обичам парфюми, а и сега ми се насъбраха МНОГО, аз не мога да ги хабя :( Не разбирам как другите го правят. Аз го използвам и вкъщи, имам си и пренсосимо шишенце, пресипвам си и пак ми отнема много време. А и не обичам да използвам един постоянен, предпочитам да ги редувам на 2-3 седмици. 

Надявам се да съм била полезна и с този пост, имам идеи за някои по-различни, но те ще отнемат малко повече време. Пожелавам ви усмихнат и весел ден! <3


                                                                                                               xxИвка

*Публикацията не е спонсорирана и мнението за продуктите е изцяло мое.
*Всички продукти са закупени със собствени средства или са ми подарък.

Коментари

Популярни публикации